perjantai 6. toukokuuta 2011

heey i'm sick sick sick


Tulin nyt postaamaan, kun olo tuntuu jo paremmalta. Kuumemittariin en uskalla ees koskea kun aamulla se näytti 38.2, ja normaali oli 36.4
Ihan näin välitietona ton musiikkipalkin biisin videon apinanaamarit on ihan älysöpöjä, ja joo tiiän et oon aika outo pistettäköön se särkylääkehuurujen syyksi. Eilen mulla ois ollu vaikka kuinka paljon asiaa mut pääkivun takii näin parhaaks painuu nukkumaan. Koulupäivän aikana mun juomapullo oli auennut ja vedet oli levinny pitkin laukkua. Seuraus: Sankari suuttu ku ''häiritsin tuntia'' siivoomalla lattiaa & hups kaikki kirjat ja kalenteri käyttökelvottomia.
Tää kipeenä olo ei oo oikein mun juttu, viime yö oli yhtä tuskaa ku heräilin puolen tunnin välein... Köksätkii jäi väliin, josta en keuheesti nyt tykkää ku on ollu muutenkin jo 2 viikon tauko :(
Nyt mittailen kuumeen ja katon jos pääsee ulos kotoonta
Picnik collage
kuvia 016
mulla ei oo nyt kipeen olon takia mitään uusia kuvia nii tossa jotain (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti