maanantai 18. huhtikuuta 2011

Vedän sienii ku Mario

ähähä, sain muodeissa joltain myyjältä ton alla näkyvän dinon, johon kasvaa tollasta kristallia ;d aikasöpööhei

Moiksuu, mun pitäis täl hetkel olla auttamassa äitii miejän mediksen työssä(mun ois pitäny se ommella) & lukemassa ahkerana fysiikkaa, ja jumitan koneella, huoh. Onnistuimpa tänää hälyytyksestä tullessa hajottamaan mun skoban. Siitä lens sellanen musta joustava osa, ja pähkäiltiin että mikä se on ja mihin se kuuluu. No kiinan ihme ei oo moksiskaan ja kulkee entiseen tapaansa :D ! Tänää ois mulla ja Sinillä harkkavuoro samaa aikaa, voi lapsiparat. Oon myös saattanu joutuu vaikeuksiin (TAAS) vaan sen takia, että mua on haukuttu ja uhattu lyödä. Mulle käy aina näin, ku suhtaudun vakaviin asioihin läpällä, mikäs tässä, odotelles huomista. Onneks mulla on hyvä puollustus ;) Nyt pakkopakkopakko mennä fysiikan ihmeellisee maailmaa, aurinkoiset illanjatkot !

4 kommenttia:

  1. sullon sievän väriset hiukset! :)
    http://charmantrobe.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. kiva banneri ja hienoja kynsilakkailuja sulla :)

    http://www.ffashiondreams.blogspot.com/

    VastaaPoista