maanantai 4. huhtikuuta 2011

So you think that i'm perfect ?

Hiihihihi, konadit tuli tänään postissa ja ootan nyt innolla, että pääsen niitä tesmimään. Eli postissa tuli kaks lakkaa, kams laattaa, stämpperi&skräpperi ja naminami strasseja ! Laskin tosta kellosta aikaa sillälailla että kerkeen ennen leffan kuvauksiin lähtöä tehä tän postauksen kunnolla, mutta ei: äsken milla soitti mulle että muut on jo siellä oottamassa että niille avataan ovet. Ja mie jökötän kotona, kynnet lakkaamatta, väsyneenä ja kylmissään sekä hiukset kun harakanpesä, koska ne ei oo leikkauksen jäljiltä kerinny asettumaan. Kävin myös kampaajan jälkeen ostamassa kynsilakanpoistoaineen ja vanulappuja ja lisäksi semmosia ihme lappusia joita aijon kokeilla tohon mun otsaan. Otsaan siksi, että liian vähäisen veden juonnin takia mun iho on karmeessa kunnossa... ainakin jossain valossa. Nyt tää oli tällänen pikapostaus koska päätin äsken, että hipsin itsekkin aikalisään päin. Pitäkää kiva ilta, mä lähen näyttelemään meidän leffaan, jänskättää vaikka tää onkin jo toinen missä oon mukana !
Kuvaa uusista hiuksista ja nellyn tilauksesta (---: Illalla tai huomenna lupaan tulla laittamaan vielä loput, koska nyt on hieman kiire )=

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti