tiistai 5. huhtikuuta 2011

My promise

isot pullot erikoislakkaa from nelly
leimasin ja 'raaputin' from nelly
minu ihanuus ! Konad m57-laatta from nelly
Konad m14-laatta from nelly
Eilisen ostoksia^

Tossa yllä on nyt ne mun lupaamat kuvat joita en eilen kerennyt lataamaan. Tänää en oo kuvannu mitää, ni kovin tuoreita kuvia ei ole. Sain muuten köksän ruokakulttuuri-aineesta Kiitettävä++ eli opettajan mukaa hipo Erinomaista (--: Lisäks sain äikän kirjaesitelmästä 9+ jotenka oon siihenki tosi tyytyväinen. Alkaa koulumenestys näyttämään vähän paremmalta kun se fysiikan 6+
 Elokuva saatiin siis purkkiin pilaantuneen lastenshamppanjan voimalla sekä 'tuoreella' pullalla. Kuvaukset meni siinä ulkona tuomaksen takki roolivaatteena ja sisällä hupparissa, pinkissä pipossa ja perusvaatteissa. Te ketkä meette täällä  ripille ens kesänä, näätte tulosta meidän elokuvista pääsiäishommelissa, can't wait !
  Tänään oli koulussa kaunistelematta tosi itkunen päivä, kun kaikki vaan itki paniikissa ympärillä. Ja mä kun en tietenkään voi olla itkemättä ku muut itkee, oon nimittäin vähän liian herkkä ihminen. Vaikka koskettihan se omalla tavallaan se juttu mua itteäni myös, mutta silti: kauhee päivä + sain lumipallosta silmään, kiitos laurin (--:
Nyt kuitenkin äikän kauhukirjotelma, uudet konadoinnit ja ehkä vähän otsiksen räpläilyy, ku tää on niin outo. Konadoinneista ei jooko puhuta mitään ennenkun opin ? Se ei nimittäin ollu niin helppoo ku luulin, ehkä oon liian hidas ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti