lauantai 23. huhtikuuta 2011

Lyö pääsi näppäimistöön, jos saat yli 7 merkkiä, olisi kai syytä hankkiutua hoitoon ?

Voi ei, mitä tää on ? Oon postannu viimeksi maanantaina, sorit siitä. Postailuun ei siis ole yksinkertasesti aika riittänyt.
Maanatain postauksen jälkeen olin pitämässä harkat pikkusille, ja sen jälkee pieni kuvaussessio asemalla.
Tiistaina oli jäätöpäivä, ja en saanut mitään aikaseksi.
Keskiviikkona koulun jälkeen Milla&Roosa tuli meille ja siitä neljästä seittemään illalla oltiin seuriksella. Ja plussana unohdin mennä työhaastatteluun.
  En oo ihan varma oonko muistanut kertoa, että pääsin 2 viikoksi kesätöihin s-markettiin (--: !
Torstaina sitten menin katsomaan korjaantuisko se työhaastatteluhomma millään. No, onneks Harri oli senverran armahtavainen, että vielä on mulla töitä tiedossa. Mua siis näkee heinäkuun 11.-22. Kausalan ässässä duunissa.
 Torstai-iltana oli vielä harkat asemalla. Pestiin KAIKKIEN paloautojen talvirenkaat, kuskattiin ne varastoon ja kieritettiin kesärenkaat tilalle, oli rankkaa ! Näin se menee, isot miehet nauraa vieressä kun 16-vuotiaat tyttöset tekee paskimmat duunit. Oli muuten painepesurilla leikkimisen jälkeen naamat ravassa.
  Harkkojen jälkeen tapahtu vähän ikävempi juttu. Mentiin skoballa hakemaan bensaa steeltä, ja lähtiessä ihan kävelyvauhilla skoba luisu sivulleen hiekotuksella. Tuloksena molemmat polvet ja kyynerpää auki. Lisäks skootterin maalit lähti paikka paikoin. Oon edelleen sitä mieltä että maailmassa on mukavia ihmisiä, jotka auttaa pulaan joutuneita. Mutta sitä mä en ymmärrä, että venäläiset jotka on itse auton kanssa ojassa, pitää vielä tulla käsistä nykimään ylös ja sopertelemaan viereen, kuinka ollakkaan, heti kun suomalaiset saapuu paikalle, venäläinen juoksee karkuun, whoah ?
  Perjantai-aamu ei myöskään ollu kovin mieluinen, jalat ei toiminut ja sattu ihan vietävästi ! Huomasin myös että toinen polvi on turvonnu palloksi.
Puol neljän aikaan mun vaari tuli hakemaan Sinin ja mut Roosan synttäreille. Oli jepsuu, kiitos tytsyt +(2muuta) c: Seurana toimi siis Milla, Roosa, Maisa, Sini, Kurre & Vilppu
Kamera oli messis, kuvasaldo vähän, noh ...
  Nyt pyörii vaan paniikki päässä, mä oon 2 viikon päästä 16, ja suunnitelmista ei hajuakaan. Saa antaa ideoita, mitä tehtäis ? =)

Tää postaaminen on ollu mielessä pakon omasesti koko päivän, mutta se on koko ajan vaan jääny, nyt otan itteeni niskasta kiinni ja lisään ne kuvat, pakon edestä !
piupau
Tein roosan avustuksella tollaset liput kynsii (--: tullu lakkailtuu eilen itteni lisäks 4 ihmisen kynnet, huhhuh, konadeilla tietenkin !
Nyt, hyvät yöt (=
muuten, mitä mieltä ootte kuvien uudesta muokatusta koosta ? Onko huono homma ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti