keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

little bit of retarted

Huh, nyt voin puhuu tosta mun konadoimisen alotuksesta. Yllä olevassa kuvassa noi keltaset on eka yritys maanantailta: ei ehkä kaipaa kommenttia ?
Alemmista mustavalkosista yllätyin, koska olin jo valmistautunut heittämään kirveen kaivoon, mutta jesjes onnistuin ihan hyvin ku vaan keskityin ja olin nopee. Strassitkin jota tilasin nii pääs heti käyttöön. Tosin yhen jouduin kiinnittämään kynsiliimalla, ja seurauksena mun sormet liimautu siihen tuubiin kiinni.
Noissa kahessa kuvassa on ollu aamu, joten hiukset on 'hyvin'. Mutta heti kun astuu uko-ovesta ulos, nii ne hiukset on mennyttä. En tykkää. Noi on nyt alkanu asettumaan ja fysiikan tunnilla opettaja valitti mulle siitä kuinka käytin tasku peiliä tunnilla -.- No on mulla hyvät selitykset noihin tilanteisiin: hius silmässä. Ei menny läpi, mutta itelle tuli parempi mieli (--:
Oon näköjään taas kirjastolle velkaa 40 senttiä, koska oon koomannu koko alkuviikon kotona... Pitänee ens vierailulla maksella. Mutta mukaa lähti Anne Frankin päiväkirja sekä kuudes potteri, jos sais alotettuu taas niitten lukemisen pitkästä aikaa.
Toi kirja näyttää jotenkin tosi aidolta ja vanhalta. Vanha se onkin ja sitä kissoin ja koirin kirjaston varastosta etsittiin. Oon nyt lukenu siitä ekat 18 sivua, ja mun mielipide siitä muuttu täysin: luulin oikeesti että se on pelkkä angstikirja. Oon aatellut lukea ton jo jostain 5-luokasta asti, ja nyt kasin keväällä sain sen vihdoin käsiini.
  Äskettäin tulin asemalta Nou Hätä!-koulutuksesta, opin: en mitään uutta ? No kertausta vähän että kouvolassa paremmin pärjättäis. Ens maanantaina nuorten harkkojen ajaks meen asemalle kertaamaan lisää, ja ens viikon torstaina koittaa vapaapäivä koulusta, jei !

2 kommenttia:

  1. hienot kynnet! kyllä nuo ekatkin yllättävän hyvät on :D

    VastaaPoista
  2. Ella: Kiitti, luulin vaa et ois oikeesti tosi helppoo,mut ei ollu :D

    VastaaPoista