sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

lätkänpelaajan tai voimamiehen, takatukkasen ihmemiehen


wiu wiu toi biisi on mun mielestä ihan älyärsyttävä, anteeks jos joku teistä tykkää.
Mun sunnuntai on kulunu parin tunnin skobailussa ja totuttelussa siihen että mun skobaa ei saa korjattuu ja se sivuääni on ja pysyy. Sini sano kyllä että se kuulostaa ihan viritetyltä :D ! Tänää mietin myös et miks liputetaan, ja älykäs ihminen kertoi minulle että se johtuu vaaleista. No, äsken kuitenki tajusin et se johtuu palmusunnuntaista............. Nii käytiin myös lenkillä niiku eilenki, mut lyhyeks se jäi kun aika meni retardoimisee. Mut loppuu viel kuva päivän fiiliksistä, öitsyt (--:

2 kommenttia:

  1. Oot ihanan pirtsakka :3 Minä tykkään. Siis en TODELLAKAAN tosta kappaleesta! Hyi hitto! Rebecca Black xP

    VastaaPoista
  2. Rita: kiituus c: ja toi kappale nyt on tossa vaan siks ku ajoin sillä mun veljen hermopartaalle :DD & se on ihan sika ärsyttävä !

    VastaaPoista