keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Beibi skitsoot ja unohdat syödä

Oli pakko laittaa toi video, koska sitä on tullu hoettuu tää pari viime päivää. Sain uuden takin viime keskiviikkona, ja siitä asti mun on pitäny tää postaus tulla tekemään. Laitan siitä siis kuvat (--:
Mut tänää on ollu mun osalta tosi hyvä päivä ja fiilis ihan katossa. Liikas oli pesistä, 4 vastaa 4, voitte kuvitella että siitä ei oikein mitään tuu, mutta 4 juoksuu sain tehtyy ja en palanu kertaakaa. Paitsi naamasta, ku aurinko on tarttunu vähän tähän mun herkkää ihoo. Ja ainii, tasan 8 päivää ku mul on synttärit, ja ei mitää hajuu mitä tekisin. Saa ehdotella, kiitos !
Huomen olis harkat ja toivon tooosi paljo että vappuna olis hyvä sää. Varsinki perjantaina ku mennää grillaa.
Tänää oon myös kuvaillu ja bongannu laatikosta kahet RayBanit, jotka iskä on tuonu jenkeistä. Ne toiset on sellaset jotka haluisin, mut väri: yök. Nukuin tossa koulun jälkee pari tuntia, enkä todellakaan tiedä syytä. Ehin jo harkita että laitan tulitikut silmii, että ne pysyis auki :D


No aha, fiilis meni vähän alemmas, ku ärsyttää, kuinka osaankaa olla tekniikan ihmelapsi. Tiny ei suostunu lataamaa kuvia, nii aattelin, että ei se flickr oo vaikee käyttää. No, loin tunnekset ja latasin kuvat ja siitä se alamäki lähti, en osannu.
Sit otin picnikin käyttöö, muokkasin kuvat ja kokeilin uusiks tinyy, ja jes, toimi ! kyllä mä vielä joskun flickrin opin ?

2 kommenttia: