keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

tsikisiki bäng sponge !

Äh, en oo pystyny oikein lähipäivinä kirjotteleen koska oon suunnitellu ja pläränny kaikkii kuvia uutta bannerii varten. Kirjottaa on pitäny, mut sen bannerin-suunnittelun jäliltä kone on ollu äärettömän hidas! Mutta siis tein nyt ton uuden bannerin tänää, ja siitä piti tulla erilainen mut se ei mun kuvanmuokkaus ohjelmilla onnistunu. Mutta mun mielestä toi on myös tosi kiva (:
Maanantaina olin junnujen harkoissa ja me saatiin 'spessu-hommii' joka tarkotti kaappi-nimilappujen tekoo ja kaappien pesuu liuottimel. Mut onneks voin kutsuu sitä jonkinlaiseks palkinnoks, että pääsen junnujen kans uimahallii kuun lopussa, ilmaseks.Nii ja olin tietenki ennen harkkoi lakannu kynteni ja kuinka kävikää:
...Joo, ainaki tästä lähtien muistan, etten lähe harkkoihin just lakatuin kynsin. No en siite viittiny noita poiskaan ottaa, nii tein vähän hätä paikkausta, koska noihin kulu paljon aikaa ja vaivaa. No paikkauksen tulos... ööö erilakal mut aikaki sain pitää osan noist kivuuksista (=
paikkaus:
Ai nii, spnge is back, tai siis suomeks: laitoin takasin toho peukalon kyntee ton paavokuosin. Siit tuli viel kivempi jopa ku viimeks.
Täs alku viikosta oon korkannu jätskikauden, ja saanu luokan parhaan numeron terveystiedon kokeesta sekä muuten vaan taas ollu oma blondimainen itseni, jonka koko luokka tuntuu huomaavan :D
Ja tää blogin ulkoasu; muokkailin sitä vähän, että noi kuvat mahtuu tohon isompina. Lisäks ooon tosi ilonen nyt, koska huomen pääsee rinteesee! 'Pieni' aikahan tos tauos vierähti, ku viimeks pääsin laskee ylläksel ja levil viime talvena. Mut kuitenki, ootan ihan sikana.
Tähä loppuun vielä alkuviikon asukuvat ja jotain muita, heipsuuu !



2 kommenttia:

  1. siis tuo paavo-kynsi on aivan mahtava!! :D voisit joskus näyttää koko prosessin miten teet ne? ihan älyttömän kiva idea :)

    VastaaPoista
  2. linnea: kiitos, voin seuraaval kerralla sen tehä niin, että otan kuvan aina välissä (--:

    VastaaPoista