lauantai 26. maaliskuuta 2011

Ostoksia & Julia 2v


Oon koukuttanu tot biisii tänää jo ihan liikaa..... mutta siis mun päivä: äskettäin pistettii abreun rush tilauksee netAnttilasta. Vihdoin, ku oon yli kuukauden jo jankannu sitä ! Lisäks pistin omista rahoista tilauksee konadit. Hinta saattaa vähän kirpasta, kun kyse nyt on pelkistä kynsistä, mutta oon päättäny, etten jaksa oottaa kesään asti että on mahollisuus päästä Helsinkiin.
  Tänää oli myös mun serkun Julian synttärit. Pikkunen täytti 2 c: Siinä on kyl persoonallinen pikkuneiti, tosi luhyt ikäseksee & ihan täys riiviö, joka juo kahvia ! Jep, juo kahvia, on juonut jo alle viikon ikäsestä. Siel se huus keittiössä että KAHVII, ja eiköhän sille työnnetä kahvikuppi kouraa sokerilla ja maidolla. En siis ihmettele että sen jälkeen se hyppi, kilju & juos ympyrää. Lahjaks riiviö sai polkupyörän, jolla piti heti ajella pitkin kämppää ja sen jälkeen toinen kuppi kahvia.
  Synttäreitten jälkee käytii tutkailemassa Kuusaan kirppari läpi. Rahaakaan ei kulunu ku kympin verran. Ruutupaita, jonka ostin oli tarkotettu yhteen koulujuttuun, mutta kun kotoon sitä sovitin, nii enhän mä enään sitä silpoa voi, joten käyttöön ! Kynsijuttuja tarttu siis myös kirpparilta. Huomen olis vielä tarkotus käydä kouvolassa kirppiksellä & muutenkin shoppailemassa, eli huomenna tulee varmaankin myös postaus.
ostoksia:
kynsikoristeet, kirppari
kolme lakkaa, kynsiliima & työkalu, kirppari
ruutis (3E) ja vetoketju, kirppari
vaseliini ja meikinpoistoaine, iskä makso
hiusväri ja legginssit, äiti makso

päivän kuvia:
AINII, eilen tuli blogille ikää 2kk, ja jo 13 lukijaa ! Ei merkitse varmaan monelle ihmiselle mitään, mutta mulle merkitsee, kiitti teille <3

5 kommenttia:

  1. hahhhaaaa :_D nauran sonjalle tos yhes kuvas! =D
    hyvii kuvii otit! (:
    -essi

    VastaaPoista
  2. kiitoos (= sust ei harmi vaa oo yhtää kuvaa :--(

    VastaaPoista
  3. voooi vähän sulonen kakku <3 :33 ja muuten ihan sika kivoi kynsjuttui ;O p.s meikäl joskus ollu tommoset seeprakuvioiset legginssit <3 ;P

    VastaaPoista
  4. Sini: kiitoooooos ('': noista sitten joku päivä taiteillaan sullekkin kynnet ;)

    VastaaPoista
  5. no hyvä vaa ettei oo :_D
    -essi

    VastaaPoista