maanantai 21. maaliskuuta 2011

nuts overhere ?

Laitoin tohon alkuun isoskoulutusta vaan pähkinänkuoressa kuvina, koska tänään en jaksa kirjottaa. Mut viikonloppu oli taas mahtava ja ruokaa tuli syötyy viikon eestä. On kirjotettu hartaus ihan ite, tehty miljoonii erilaisii nutturoita ja juostu ilman takkeja syömään manun ruokia, omnom ja tietysti laulettu ! Poppivehkeinä toimi mun nokian minispeaker, ei siitä musasta sen enempää. Nii ja tietysti testattu monta ihmistä mahtuu heiskun kaappiin. vastaus: 4
Tänää oon tehny hissankokeen & pitäny kirjaesitelmän, datannu ja ihan vaan himassa oleillu SEKÄ kuolannu Lazy Oafin sivustoi ja ihastunu makkarateippiin <3 Ei mulla sitten muuta, nyt tekee mieli jatkaa raamatun koristelua (jep raamatun) palaillaan !
Muuta kivaa lazy oafista ;
Lazy Oaf 4,59 euroissa
Lazy Oaf 5,50 euroissa
Lazy Oaf 9,60 (?) euroissa
Lazy Oaf 5,50 euroissa


6 kommenttia:

  1. hauskoja kuvia!:D
    käy katsomassa mun blogi ja jää lukeen jos tykkäät (:
    http://www.shokingpink.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Soile:kiitoskiitos (--: & käynpä vilkasemassa !

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva asu! :) sulle sopii punanen!

    VastaaPoista
  4. anna: kiitti, mulle on sanottu toi aika moneen kertaan :D

    VastaaPoista
  5. Mäki tykkäilen toosi paljo tosta sun asusta :) Ite oon ihan koukuttunu bandana huiveihin :D

    VastaaPoista
  6. Piiu: kiitoos, omistan oikeesti noita ainankin viisi, koska halusin niitä aina pienenä (--: harmittaa vaan, kun en tiiä missä ne kaikki on...

    VastaaPoista