perjantai 4. maaliskuuta 2011

Destiny is for losers only

Ei mulla varsinaisesti mitään asiaa ollu, mut teki vaan mieli tulla postaamaan. Elieli oon kuvaillu eilen tosi paljon kaikkee, mut niitten kuvien laatu ja näin, nii ei ollu kovin hyvä nii laitan tänää TAAS pari ruokakuvaa ja jotain.
Eilen oli tosi hyvä ilma, ja ku pääsin kotoonta ulos nii oikeesti teki mieli jäädä sinne ulos o: ! Mut olin matkal töihin siivoomaa ja huh, siel sisällä oli ihan järjettömän kuuma. Oli tosi vapauttavaa päästä pihalle sieltä kuumuudesta, mut heti kotipihassa mua odotti, lumityöt -.- Sit olin hetken kotona, ja vuorossa oli harkat asemalla. Ajeltiin vähän paloautoilla ja kateltiin karttoja, perussettii siis. Lisäks mun mieles pyörii vaan kaks asiaa: kesä kalansilmä kesä kalansilmä kalansilmä kesä. Noi johtuu siis siitä, että ootan hirmusesti kesää & silloin saan meijän vaunu naapurilta lainaan sen kalansilmä-objektiivin, koska se ei sillä mitään tee (: Ootan siis toooooosi paljo, ja sit aijon oikeesti kuvata sillä paljon, joten niitä kuvii tulee bloginkin puolella jonkun verran näkymään. Tää kirjotus on nyt aika epäselvää, koska tää on kirjotettu kahtena eri päivänä, koska mun veljen piti eilen päästä heti koneelle. mutta kuvia:
no makeup
onkohan hammashymystä tulos mun tavaramerkki ?
no makeup

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti