perjantai 25. helmikuuta 2011

onneksi olen supermies, eikä kukaan voi sille mitään !





''And if you ever forget how much you really mean to me
everyday i will
remind you (--: ! ''

Moi (= En oo kirjotellu täl viikol kokeitten massiivisen määrän takii, eli anteeks siitä. Tosin koulu on ehkä vähän tärkeempää ku blogin pitämine. Kylmyys on aiheuttanu mulle nyt ekaa kertaa tänä talveen suurta pään vaivaa, koska mun nenän pää on paleltunu !? Oikeesti mulle ei oo ikinä käyny noin. Se vaa hohtaa punasena oman mielesä mukaa, mut noista kuvista sitä ei nää, koska noi on seepiana ja mustavalkosena.
Lakkailin myös kynsii ja ne on nyt jo puoleenväliin kynttä lohkeillu pois.
Tält vuodelt hiihdot olis ohi liikas (ei hiihetty ku kerran pakkasten takia) ja ne ois nyt hiihetty, jipii !
  SERENAA ois nyt 4 päivää (---: ! Jotain tähän munki kuolleesee lomaa, ku en sinne lappiin jaksanu tänä vuonna säästää.
Taiteilin tämmösen kollaasin tekiemisen puuttees, en vissii malta oottaa ? Joojoo tylsä elämä.
Nyt en keksi kirjotettavaa enää, ku mua väsyttää, ni kuoriudun toho yöpukuu ja unta kuuppaa ! öitä c;

2 kommenttia: