keskiviikko 9. helmikuuta 2011

on hyvä ettet vihaakkaan mua !



moikka ! Tänää meil oli koulussa metsävisa. Ei menny kovin hyvin, koska en kerenny tehä sitä loppuu asti ;s SATTUNEESTA SYYSTÄ... no eeei meijän luokalla on pari sellasta ilmistä, jotka ei tajuu milloin se suu kannattais oikeesti pitää kiinni (--: joten ei siitä sen enempää. Siis tänää vaihtu toi jakso, ja en tykkää yhtää, koska joka päivä paitsi perjantaisin, meil on lukiolla tunteja. Mut muuten mulle kuuluu tosi hyvää, koska oon vihdoinki tajunnu jotain aika tärkeetä ! Oon alkanu jo miettii toukokuutakii koska silloin on mun synttärit ja jatkoripari vihdoin ! En kyl ees tällä hetkel muista päivää tai mitää mut Lemi on sitte suuntana :D Oon ottanu riparin loppumisest (10. heinäkuuta) asti et nään noi kaikki 30(?) mulle tosi tärkeetä ihmistä + isoset. Mut sitä on ehkä aika turhaa nyt suunnitella koska siihen on tooosi pitkä aika vielä, mut nyt mie lähen hakemaa kaupasta jotain syötävää kotiin, koska meil on ollu koko porukka enemmän ja vähemmän viime aikoina kipeenä ja nyt ku ite sinne viel kykenen menee ni nyt lähen sinne (=

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti