lauantai 12. helmikuuta 2011

olo on ku ois maantienjyrän alle jääny








Eli toi otsikko kuvastaa mun tän hetkisist olotilaa melko paljon. Tulin sillai kipeeks niiku pelkäsinki, eli ei mulla kuumetta oo mut muuten ihan kauhee olo, lihakset ja joka paikka kipee.
Torstai oli sellanen normipäivä, kouluu ja harkat (:
Eilen oltii sitte parin kaverin kans yösählys kattomas et onks siel mitää kivaa ja istuttiiki siel muutama tunti mut sit päätettii lähtä pois, mie oisin voinu siel olla viel ehkä vähän kauemminkii mut ei yksin paljo innostanu sinne jäämää. Ilta oli kyl ihan kiva, pari asiaa meinas saada mut kuolemaa nauruu ja hymy tais olla aika herkäs, hups.
Nii ja kynnetki tein tiistaina tai keskiviikkona uusiks :----) tollaset perus-mariannepaperi-jäljitelmät. Kaupan kassatätiki tyksi !
Lisäks oon nyt taas alkanu kuluttaa tot abreun impatient-biisii, koska rakastuin siihen silloin ku se tuli ja en oo näköjään sitte vieläkään siihen tylsistyny, hyvä niin.
Huhtikuus pääsee vasta taas seuraavalle keikalle, koska äiti ei suostunu siihen laivakeikka-juttuun, höh.
Mut sitä Lahen keikkaa odotelles, pitäkää te kiva ilta, mun ilta jatkuu putouksella ja leffalla ! moimoi kivat (=

Koitin upottaa tohon sen pelkän ''palkin'' (mulle annettiin jo epätarkat ohjeet, enkä onnistunu) mut en nyt jaksa taistella tän koneen kans, nii jos joku haluis antaa selkeet ohjeet toho upottamisee , ni oisin kiitollinen c: ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti