torstai 17. helmikuuta 2011

koukussa näggäriiiiin

moikkka, mä en nyt taaskaan enää muista mitä mun oikein piti tähän kirjottaa nii öö tänää oli penkkarit, en kerinny nähä niitä asuja ku vilaukselta vähäsen, koska oltii just kävelemässä lukiolle päin matikan kokeen jälkee. siel sit meijän luokkalaiset noukki viel karkkei maast jäätynein sormin :--D
Huomen ois sitte ne vanhojen tanssit, jota rakastan tänä vuon tooosi paljo, koska meiltä jää hiihto pois! tosin se jäis kuitenki näitte armottomien pakkasten takii, mut nii. Mietin jo kauhul ens viikkoo koulus; 4 koetta -.- eli menee viikonloppu ja koko ens viikko niihi lukemiseen. eli postauksii mun on ehkä turha tulla ees ajatelleeks, koska ois kiva, ettei niille kokeille käy samanlailla ku tän päiväselle matikan kokeelle. EN osannu siinä kokeessa mitääään !
Tiistain värjäiltii noi mun hiukset, ja kauhuissaa huomasin, et ne näyttää ORANSSEILTA ??? mut onneks se väri tasottu ku hiukset kuivu, mut toi tyvi näkyy tummempana ku tarkkaan kattoo. Eli tuskin edelleenkää aijotaa kotona mun hiuksii värjätä, pitäydytään siis kampaajassa (=
 Lisäks tänää oli joka torstaiset harkat, ja suunnistettiin millan kans tuol 30 asteen pakkeses sinne, hrrr. Kalustoo ja tälläst perus-harkkaa, ei sen kummempaa. Mut nyt en keksi enää oikee kirjottelemista, joten täs kuviaa (--: Anteeks ton yhen kuvan ilmeet jo etukätee.
värjäyksen tulostaaaaaa, sori oli pakko.


täst näkyy vähän päivän asuu (---:


Tätä Stephen Kingin Carrie-kirjaa luen nyt, ja se on tosi outo, oikeesti. No ne piirteet kyl kuuluu kauhukirjallisuutee, josta en tykkää yhtään ! Mut se on pakko lukee kirjaesitelmää varten.


6 kommenttia:

  1. joo mulleki tuli ehkä paskin kirja -EVER. mä vaihoin sen tnä ku ope anto luvan ja halleluja oon kiitolline et sain tehä sen , mun kirja kerto jostai TYTÖST JOKA OLI METTÄS EKSYNY JA SE PILLITTI KU SEN GAMEBOY MENI RIKKI ja itikät söi silmäluomii , jeeejee.. -.---.- mut onnee toho lukemisee :D

    VastaaPoista
  2. tos on tollanen tyttö joka o ylipainone ja sit kiusataa koulus & sen mutsi pakottaa sen rukoilee monta kertaa päiväs ja jos se ei tottele ni se pistää sen komeroo loopu päiväks (y) tervettä touhuu tosiaa :o

    VastaaPoista
  3. Hihii meijän ihania penkkari -karkkeja (---: !!

    VastaaPoista