maanantai 14. helmikuuta 2011

hyvää ystävänpäivää ihanat !

hihih eli niinku kaikki varmast tietää, nii tänää on ystävänpäivä c: oon kahta mieltä kyllä ite tän päivän tärkeydestä; maailman turhin päivä vuodessa, koska ystävänpäiviä on koko vuodessa 365 (: ja sit se toinen puoli; ihan okeeeei.
  Ja sitte mun päivään ; meil oli tänää köksää ja kerranki jotain hyvää syötävää ! (jotain vaihteluu  noihi perinneruokii) Tehtii siis aamupalaa nellin kans kahestaa, koska tää yks kädetön oli pois koulusta -.- jes ! okei ei sais iloita, mut oltii kerranki muita ku vikoi syömäs o;
  Lisäks päätin nyt VIHDOIN kokeilla noitten kuvien lataamista tinypicil ja totesin, et melko hidasta.
Eikä ^tosta kai mikään kovi rakeinen tullu (: ?
  Oon parin päivän aikaan taas alkanu enemmän kuvaamaa tol pitkällä putkel, ku se on orpona seissy tuol mun kameralaukussa :( tulipahan sillekkii jotain käyttöö, ja laitan toho loppuu pari kuvaa missä oon sitä käyttäny samoin niiku tossa edellisessä kuvassa.
  Sitte aattelin huomenna laittaa uudet lakat kynsiin koska on aika orpo olo ilman lakkaa. Tänää en kerenny lakata kynsii uusiks köksän tunnil jäliltä, koska olin pitämäs junnuille harkkoi tai siis olin apukouluttajaan (---: Ne pikkuset on oikeesti ihan älyttttttömän söpöi ku ne niin tunteel ja tosissaa yrittää niitä nostoja ja solmuja, leivonpäitä ja puolipolvii tehä (--: sit ku ne turhautuu siihe tekemisee ni on kiva tuntee ittesä tarpeelliseks ja se niitten oivaltamisen ilo <3 ! kiva kattoo ku pienet oppii, no oon ollu itekki sellanen mämmikoura nii tiiän miltä niistä tuntuu ku mitään ei opi ekal yrittämäl.
  Mutta nyt, pitemmittä puheitta; NIIHIN KUVIIN muutamilta viime päivilt =)

silmäpussit<3









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti