maanantai 21. helmikuuta 2011

''Anni on herkkuperse''

moidddd (----: mulla nyt taas tällänen hyvä fiilis. Liikaa energiaa ... Huome ois sitte terveystiedon koe, ja ylihuomenna fysiikan koe ja torstaina ruotsin koe. Nii joo 'lupasin' etten tällä viikolla paljoakaan postaile kiireiden ja lukemisen vuoks, mut niiku toisin kävi, hihihihi. Käytän ilmeisest blogii tekosyynä, ettei tarvis lukee. No, onneks toi terveystieto ei oo mitenkää vaikeeta, eikä ruotsikaa, mut fysiikka -.- se muistuttaa matikkaa, joten ei oo mun juttu.
 Mulla oli tossa eilen, eli sunnuntaina taas näitä kuvaus inspiksiä + muokkaus nii täs taas tulos:

Sit myö syötiin pizzaa, ja siitä tuliki mielee, että voisin vähän vähentää syömistä ja ruokakuvien lisäilyä. Siitä mulle tänää huomauteltiin, millanen herkkuperse oikeesti oon. No joo, noi ruokakuvat johtuu vaan siitä, että mun pitää aina keksii jotain kuvattavaa ja tykkään ruuasta & sen tekemisestä !



En myöskää malta oottaa, et kesä tulee ! (ja pääsen käyttää taas noita ihania microja)
Vaikka on talvikin kiva, en oo sellanen valittaja joka vihaa talvee, niiku kaikki päivittelee sitä facebookissa. Ois se toki ihan kivaa jos pakkast ois vaikka se -15 eikä -30 siitä mie tykkäisin (: !
Lomalla tossa sitte lähetään parin kaverin kans serenaan, ja en oo vielä päättäny, että otanko mä kameraa mukaan. Järkkäriä ehdottomasti en, mut pokkarin ehkä ?





No joo pitää siis tosiaa vähentää ehkä ruokakuvii ?
Olen herkkuperse, ja muuksi en taida muuttua !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti