torstai 27. tammikuuta 2011

kolmekertaatuplatuntipäivässä, normipäivä



Moi. tos ylhääl on yks kesäkuva, kuva ristiinrastiin-tapahtumast + sit toi tänpäivänen kuvistyö jonka sain tänää valmiiks (= Eli tänää ollu kylmä, kolme kaksoistuntii päiväs -.- huoh ! Ja sain äikän aineesta 9+, jote oon tyytyväine. Vilkasin kans äikän tunnilla mun portfolioo ja yllätyin et huonoin numero siel oli 8 o:: Mulla jotenki aina unohtuu täs ku alan kirjottamaa nii kaikki päivän tapahtumat. Mutsiis oon nyt tosi tyytyväin ku sain vihdoinki ton hullun hatuntekijän valmiiks, ja siitä syystä opettaja pisti mut TAAS järjestelemään värikynii, nii moneskohan kerta tänä lukuvuonna :D ? Mulle vois tehä ihan hyvää joskus keskittyy kunnol, ja lopettaa tunneil naureskelu. Mutta teitä tuskin paljo kiinnostaa ees tietää mille tyhmille jutuille nauran, joten lopettelen tähän ja koht puolii lähen kävelee sinille päin ja siitä sitte asemalle harkkoihi ('': MOIMOI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti